tråk? (:

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel? - jao (:
2. är du lycklig? - haha ja det är jag lungt (:
3. är du uttråkad? - om jag är haha!
4. är du ledsen? - nej inte det (:
5. är du italienare? -  what, nej?
6. är du cooling? -  haha jao den coolaste av dom coola!
7. är du övergiven?- men nae haha (:
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?- nej, aldrig vart heller

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njae, nae asså typ int (:
2. har du någon gång blivit sårad? - det har alla, sånt är livet :b
3. har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? - jao (;
4. har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - njae, typ inte (:
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? - jao :b
6. har du haft en hemlig beundrare? - yes man han var kass på det (;
7. är du kär? - nej nu ska jag låta kärlek vara ett tag framöver (:
8. vill du gifta dej när du blir stor? - jodå det vill jag inom sin tid (:

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - behöver int smita :b
2. brutit ett ben? - njae men har fått 3 sprickor haha x)
3.gort nåt du ångrar? - jao tyvärr, men så kan det gå (:
4. hoppat bungee jump? - nej men något jag vill mycket! :b
5. ljugit för någon du tycker om? - jao
6. ätit en hel tårta? - nae haha :b
7. gjort bort dig offentligt? - ingenaning, men förvånar mig inte om (:
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - njae (:
9. gråtit när ett husdjur dog? - ja, min söta hund!
10. velat försvinna? - njae inte va jag kan komma på (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0