You're my sun

Hej och hallå :-)
Till att börja med - Grattis till fiiwlip som fyller femton hela år idag, nu får du knulla lagligt och se barnförbjudet på bio bäst vännen! ; ) Och nu har äntligen moa kommit hem, har sakna henne så mycket när hon har vart i kobban! Men igår mot kvällen så var jag med emil broström emil sjöberg och filip, vi åkte först moppe, sen skoter typ upp till Bo berget, kan ju säga att det var en liten skillnad från att först åka moppe med filip och sen sätta sig på en skoter med emil som kör som dåre haha! men sen blev det kallt så då for vi till filip och såg film osen somnade alla vid tolv tiden. sen imorse så grattade vi först lilla filip som blivit en stor kille haha, sen åkte vi moppe till mig, tillbaka till filip, sen åkte vi skoter lite över allt typ. Det har varit lite jobbigt att vara med två emil för när man skulle säga en sak till den ena så svarade båda haha xD men sen så fick dom typ slut bensin så då for vi till emil och spelade guitar hero med jimmy. Efter ett tag for filip och emilb och jimmy, så då ringde vi Tina gummiz så då kom hon ner till emil. åh jag har verkligen saknat henne : ) hade roligt åt ingenting haha, fet humorn alltså. Och sen till sist åkte vi skoter till filip, och det gick inte snabbt nej nej, jag var bara nära på att flyga av få se.. hela tiden haha ; ) alltså helt seriöst då! där såg vi typ film sen vid tio kom mamma och hämtade mig, och nu ska jag gå och sova för jag är helt slut efter idag, men juste vädret har ju vart helt fantastiskt idag! : D och ska inte på skolan imorn, orkar inte har ont lite överallt haha, pusss ; )

   
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Johansson

Tycker filip har grymt snygg moppe ;O eheh

2009-04-25 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0