Det skiter väll en raggare i

Oj Viktoria Lina Nilsson har tappa suget för bloggen, amazing!
Imorse kom my, sen åkte vi med matilda och hennes pappa och lilla syster till alder, det var riktigt skönt att bada faktist, eller det var för kallt i början egentligen men.. sen följde vi med henne till råneå, var dära hos henne, sen skulle vi ta sista bussen hem, men den missade vi. Men vi fick skjus av någon som hette löken, och det var riktigt snällt av honom för annars hade vi inte tagit oss hem. Hehe och så har vi fått höra matilda sjunga med go rösten (: lilla flickan är en duktig flicka haha. Sen när vi kom tillbaka så for vi till max och blev riktigt jävla feta..


Hjärtat mitt (:

Ja, vi är förjävla coola alltså..

Hon suger av twister när hon äter dom haha!

Älskar er (:

Solen var så vacker en torsdags kväll

<3

Kommentarer
Postat av: mmatilda

jag känner mig så jävla fin när jag ser på mig själv :)

men du är äkta vacker vikkan!! :D <333

2009-08-07 @ 13:18:10
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0