Feat Lisa Olsson - AcA Mio Andersson

Hon är blond som en sol, hon är vacker, ängeln som visa den finaste skatten.
Ögon av kristaller, och kropp av juveler, jag kollar på dig jämt fast du inte ser det
Kärlek och lycka, du tar mig till toppen, som en sjöjungfru som rädda mig från botten
Den vackra flickan som smälte det kalla, den finaste ängeln som fick mig att falla
Kom ihåg vem du är, va aldrig någon annan, du och jag föralltid, vi två tillsammans
Se det framför dig hur jag pussar dig på halsen, samvetet dödar, och det fuckar mina chanser
Men du fattar men jidrar ändå, du vet vad jag vill men du måste förstå att du är mitt allt,
du är allting jag vill ha, alla fucking punkter, ja du har alla krav

Jag vet att jag inte vart så bra, för jag inte sa det som det var
Det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet
Jag lovar att alltid finnas där, fastän det har har blivit som det är
För ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu


Snälla ge mig trygghet, och säg att du älskar mig
Spelar ingen roll för jag kommer aldrig lämna dig för du ger mig lycka, kraften och luften
För om jag ramlar ner, tar du mig upp sen, det är kärlek för evigt, jag lovar
En gör inte fel, för det gör vi båda, jag gjorde bort mig, du hade alltid rätt
Kärleken är skit men hatet det är lätt, du hade allt och så mycket, mycket mer
Men jag sumpade det, det finns ingen som ser vad som händer med kroppen
när hjärtat går under, allt vi hade, allt är försvunnet
Minuterna försvinner som löven i vinden, tårarna rinner, och torkar på kinden
Du var perfekt som en ängel från ovan, kärleken är skit, jag tar livet av oss båda

- hittade inte sången till den hära, bara på mobilen, men vacker är den trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0