Hardes word

Åh vilket underbart väder, måste skriva snabbt får dåligt samvete när jag är inne
Men igår var jag ju till luleå hittade typ jeans leggins, två tröjor, linne och lite underkläder. Köpte ljusa jeans leggins, men testade båda ljusa och mörka på samma gång, asså det var helt sjukt vad svårt jag hade att bestäma mig, och kunde inte köpa båda för hade typ 30 kronor för lite -.- måste be mamma fara och köpa dom mörka någon dag. Men sen for jag hem och duschade snabbt och cykla till gammla sävast och var med elina och elin, mys. Jag och elina sov dära men sen var jag tvungen cykla hem klockan typ tio, så ja så länge har jag vart vaken. Nu ska jag ut, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0