Hate that i love you boy

Jaha nu var man tillbaka med skolan och allt, det var ovanligt, men ändå helt normalt.. som om det aldrig har vart sommarlov, bara en helg typ. Nytt schema, och det var inte så nice, jobbiga veckor kommer det vara, men det är bara att hålla ut, tur att det finns helger och små lov. Ingen sovmorgon och slutar ett på fredag, aja ska inte klaga.. annars var det kul idag (: fast har dock inte stigit upp så hära tidigt på 10 veckor, så ja det är ganska segt i kroppen just nu haha. Efter skolan lyckades jag få mig elina felicia moa ida och emma ändå ut till i slutet av björns haha, jo jag är ganska duktig faktist, ni behöver inte berömma mig! hell yeah..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0