I have miss you

Ska stänga av datorn snart, efter det hära inlägget
Värsta feta och mörka målnen är i farten.. fast det är lungt har dragit ut kontakten till datorn och så vidare, och har fönstret helt öppnet, åska och blixtar är mysiga, när dom inte är för nära (: oj nu började det regna också.. blä jag är rädd för åska och allt sånt dära. Har iallfall vart med my hela dagen, vart på alder med maria och elin, sen for vi till mig och lagade mat, och sen for hon hem. Då for jag och var med elina och elin och såg film, grät ganska mycket dära i slutet, fan så söt film alltså, haha så kan det gå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas dy inte regnar imr ;( !

men om dt inte gör det så ringer jag dig vikkiii :D <3

2009-08-10 @ 00:16:20
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0