It's not enough to say that I miss you

Nu är jag hemma, och det rycker som ett psyk i mitt öga..
Gillar icket när det blir så, det är obehagligt och det känns som om mitt öga lever ett eget liv utan mig :/ ja men iallfall emil erik och johan kom till mig, for till seven eleven, som stänger tydligen klockan tolv och inte klockan elva som jag trodde haha.. emil vann en krona på det iallfall haha (: sen for vi och hämtade ida hos jesper och så for vi till johan, och sen hem, och nu ska jag typ sova, är jätte trött, även fast jag har sovit hela dagen typ? hmm.. jag är nog inte så normal om jag tänker efter (:

FilipDahlén säger (01:32):

*venne hon kommer hem imorn (:

*hennes morsa jobbar typ där åsså for hela familjen dit en sväng :D

FilipDahlén säger (01:33):

*venne vrf XD

viktorianilsson säger (01:33):

*familje sväng :)

FilipDahlén säger (01:33):

*HAHA va ful du är HAHAHA

Fiiwlip tycker jag är ful, hihi (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0