Jag är så glad att jag har er!

Kom och tänka en sak, spelar det någon roll hur många läsare man har egentligen? för jag menar, jag började blogga för att dels skriva av mig, och för att kunna kolla bak senare, det har jag redan haft nytta av, saker som jag har skrivit och bilder, allt finns ju kvar. Det är det som är så himmla kul med att blogga tycker jag, och att skriva och att andra läser det. Jag gillar att mina närmste kan läsa vad jag har för mig, skiter verkligen hur många som läser.

Ja men iallfall, igår så var jag med felicia, lill gumman (: vi var på ishallen typ mycket haha, först kollade vi med william när små pojkarna hade ispass och bla bla bla, sen gick vi in till stan och bara pratade, var med amanda jenny och elin ett tag också. Sen gick vi och såg den dära matchen, det var ganska drygt, och jag måste helt allvarligt vara över känslig, jag började gråta när en på isen gjorde illa sig?! ja jag vet inte riktigt hur jag mådde haha.. sen for vi hem, då for jag och såg film med mina babes, i hennes skor såg vi (: jaha okej nu skrev fiffi att hon ska komma på ett tag, måste ta och börja kliva upp alltså, pusss!

Jag är så glad att jag har dig..

Kommentarer
Postat av: mmatilda

jag är så glad över att jag har dig i mitt liv gumman (: <33

2009-08-20 @ 17:39:34
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0