Jag har den roligaste bloggen!

Hahah eller så inte kanske, nae men jag är ganska less på det just nu, men kommer skriva som alltid, bara inte lika ofta kanske, har haft många perioder som jag inte har orka brytt mig om att skriva, men alltid blivit lika tokig sen i det, så det gå över haha. Skolan idag, jag och moa fick bara stå i elev till lunch typ, fuck dom som håller på att förstöra hela tiden, det är så sjukt omoget, ja elevrummet stängde för dagen för att någon hade gjort sönder något i taket, på grund av det fick vi ha tre vanliga lektoner! morr.. jag är på dåligt humör idag, det har gått ut på min mobil slagit den mot alla lås på skåpen så nu är den ännu mera ful än förr. Åh jag är trött.. och imorn har vi skolfotografering direkt på morgonen, blä, men det går nog bra, orkar inte bry mig i det..


Hmm jag gillar bikbok's jeansleggings typ

Kommentarer
Postat av: tina

thank god! Du har vett i skallen Vikki!

Tummen ner för tanten, på spiken!

2009-08-27 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0