Jag var helt säker, men hade tydligen fel..

Nu är jag och ida hemma är sjukt förbannat trött, men kan inte sova..
Men om vi tar det från början, först var jag med elina, hon for, ida kom, william och hans kusin vad han nu heter var med oss ett bra tag, sen for vi alla till erik emil och johan, har vart dära hela natten, dom lanar, eller johan sitter och svär åt allt och ingenting, även med andra ord sitter han och pratar med sig själv, emil spelar duktigt, och erik såg jag inte vad han gjorde haha, han spelade iallfall (: och ida låg på golvet och sov, och nu är vi hos mig, pratar, och fyfan vad bra ni är om ni fattar det hära jag skriver nu, kan inte bli mer trött, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0