Kärlek som är äkta, ett som är säkert

Nu har jag ryck igen, och sitter och tänker kanske lite för mycket..
Men har ni tänk på en sak, hur mycket bara en person kan betyda för oss, hur mycket några personer kan betyda, hur mycket många personer kan betyda, hur mycket man älskar sina vänner. Att man älskar sina vänner det kan man säga rakt ifrån hjärtat utan några tvivel alls, för ja det är så, man älskar dom. Men den andra kärleken, det måste ta mig fan vara det svåraste som finns, det kan förstöra så himmla mycket, det kan ge smärta som får en till botten, men samtidigt kan det vara det bästa som finns, och känslor som tar en till toppen. Men jag tycker att det är bara något för tillfället, jaja jag vet att de finns många som är kära jätte länge, blablabla.. men jag tar vänner före ''kärleken'' för vänner kan finnas för alltid, och det vet det fan om ''kärleken'' kan..

Nu gormar jag ganska hårt jag vet, men är bara på mitt vanliga griniga humör och ger all hat till kärleken, och all kärlek till vänner haha, jag är inte normal (: ja men få se hära vad har jag gjort idag, hmm.. segade hela dagen till min moster och hennes hund kom, då gick jag ut med ful hunden typ en timme och mer, fick skavsår på köpet också, trevligt! ont gör det då iallfall, sen somnade jag för har typ feber, då kom elina och så for vi och tände en brasa, och så kom och for det folk hela tiden. Men kring tolv var det bara jag filip och emil kvar, två personer som förstår mig utan till, det är så jäkla skönt att vara med dom. Men då for vi till statiol och sen hem, är trött som en åsna typ, ska borsta tänderna och sen gå och sova, gud vad skönt, godnatt..

Hej jag är en åsna, själv då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0