Ohno

Fan, jag har tappat min röst!.. har svin ont i halsen och det är precis att jag får fram nå ljud om jag kämpar, jag hatar att vara så hära förkyld, det är jätte jobbigt, jag har dåligt imunförsvar så jag kommer alltså vara förkyld i någon månad framöver, tänk om det till och med skulle vara svininfluensan? haha (: nejdå det tror jag inte, men vem vet, jag har inte alltid rätt ;) Ska snart på cruisingen, hur det nu stavas, med kim och nisse, och senare får jag se, tror inte det blir så mycket, kan iallfall typ inte prata så.. Moa du får skicka dom dära bilderna sen igår senare när du har tid (: igår hade vi det iallfall skit kul, det var jag elina elin moa och lilla danne haha! Han bara kom dit precis när vi var framme hos moa, så han fick vara med på tjejkvällen hihi. Vi såg film och grillade, filip anders och samuel kom också, men dom var tråkiga, och for sen också, dah. Aja nu ska jag försöka dra mig upp och ta en huvudvärks tablett, jaooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0