Say whats on you're mind

Hahaha, du är helt sjuk (: aja men.. rolig dag idag, nisse och kim kom och hämtade mig, så for vi runt på stan en miljon gånger typ ungefär, ställde oss dära alla andra bilarna var, gick runt och kollade, sen gick jag upp till stan och mötte my och matilda, fick min present av matilda, tack sötnos (: sen gick vi runt bara. Matilda for hem någon gång och så for jag och my och kollade på fotboll sävast - björns, haahaa. Sen så fick vi åka med nisse och kim genom gågatan, huh det var ganska pinamt, ful jävla bilen våran.. Ja jag vet jag har skrivit jätte slarvigt men har inte riktigt tid med det hära egentligen, ska umgås med en söt istället, låter lite bättre än att skriva nogran blogg hehe ;)

Haha lite ful är den då (:


En massa bilar typ

Ja har ni bildbevis på att vi åkte igenom


Åh jag älskar min snygga bror.. -.-


Kommentarer
Postat av: tina

ååhh hehe de var ju då ben jag fråga efter nisse's msn förra året ;)<3

2009-08-29 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0