Starting from zero got nothing to lose

You got a fast car
But is it fast enough so you can fly away
You gotta make a decision
You leave tonight or live and die this way

Hallå (: haha vet ni en sak, idas pappa läser min blogg, hej håkan! :D ha en fortsatt trevlig dag. Men jag och ida har ganska nydligen vart och hyrt film, en av paris hiltons filmer haha, får vi se hur bra eller dålig den är. Vi ska snart fara till elin och se den, hon skulle bara dammsuga för hon hade tydligen stökigt, careface! ;) nåja men känner att det kommer vara svårt för er som inte fattar mitt språk att kunna läsa det hära, men jag är trött.. sov typ till, länge idag, men är iallfall trött (: och mitt samvete är inte på topp just nu he he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0