Varför kärleken tar skada

Jag vill inte blogga när vissa ändå bara tror att jag ''skryter''
Jag är ingen som skryter, jag berättar bara saker, snälla ta och ge er. Ska fan sluta blogga helt seriöst.. eller okej det ska jag inte, men det är inge kul att typ skriva och sen blir man tagen som om man skryter? Nej men nu ska vi inte vara sådära, jag och my är iallfall vakna nu, vi ska snart in till stan och bara vara. Måste bara vänta på att min tvättmaskin blir klar så jag kan hänga upp tvätten, sen far vi antar jag haha, pusss


Min och matildas pimade mobiler ;)

Kommentarer
Postat av: mmatilda

min e inte lika pampad, haha ;D;D <3

2009-08-07 @ 13:19:06
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0