Wow..

Asså min mamma är lite så hära små skum, och tror på allt som har med andar att göra, fråga mig inte varför men hon har alltid gjort det och alltid försökt inbilla mig också att sånt finns, men jag är fortfarande skeptisk till det. Men så ringde hon för ett tag sen och frågade om jag hade planer på att lägga mig kring halv elva, undrade så klart varför hon frågar mig den konstigaste frågan hon någonsin har frågat mig, då börjar hon prata om att hon har skickat en healing genom tankar till mig, eller inte att hon har gjort det, men att någon gubbe hade gjort det, och att det börjar halv elva till elva ungefär.. nej jag fattar inte heller någonting! antigen försöker hon skrämma skiten ur sin kära dotter eller så har hon blivit helt galen, herregud mamma.. äh ha en fortsatt trevlig kväll va (:

Jaja får väll se om jag märker något sen, isf kommer jag vara rädd haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0