You are the one that makes me smile

Okej jag är lite ganska mycket nörd, det hära blir mitt 888 inlägg, haha! Ah okej skolan var väll som skolan brukar vara, svin tråkig, kemi siger typ kuk eller något, hat ämne.. efter skolan var jag med elina girl, vi var på stan och var riktigt coola sen gick vi och kollade hockey träning, hihi jag blir så glad när elina blir sådär glad (: sen gick vi till stan och åt, och var hemma kring sju. Blev lite retad av mina små ungar till kusiner haha, och sen har det bara vart trevligt, trots min tjurighet som aldrig går över helt, och dissa kan jag också göra, fast dock tjugo sekunder haha. Men imorn är det jag och moa som ska vara i elev rummet hela dagen, suck..


En av Björn axens stiliga frisyrer (: pretttty nice tycker jag

Kommentarer
Postat av: mmatilda

ville bara säga att du alltid får mig att bli glad :D <33 älskar dig vikkan :) <3

2009-08-27 @ 15:18:29
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0