Give it to me

Nu har det bakas både bullar och havre.. kakor eller vad dom nu heter. Och det har lagats middag, jag är spy mätt, usch den här mätt känslan är äcklig haha. Men.. ja, nu är det lov! Jul lov till och med, men lungt, om några timmar är det skola igen. Nej men, det kommer kännas så. Men jag har ingen ''lov-känsla'' som jag brukar ha, typ pusta och och ba frihet! Nä, nu känns det som ingenting. Tror jag har lärt mig lite bättre att ta var dag för sig, om det nu är bra eller dåligt, det vet jag inte. Ska iallafall vara med Erik boy ikväll tror jag, ingen idé att hoppas i för väg, aja, nu ska ja sluta skriva, bye


Ser ni hur missbildad den är haha? Jag kan inte baka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0