I know what you need

Vill ni veta en sak som jag tycker ska bli jätte kul? Ni får veta det iallafall.. Min mormor kommer till Boden på fredag morgon! Gud vad kul det ska bli. Har inte träffa henne sen i sommras, hon bor nu mera i Hudiksvall.. Det är inte kul för man träffar henne så sällan då. Men ja hon kommer iallafall vara här över jul, wiho (: Jag lovar och svär att jag har världens gulligaste mormor hehe. Och säkert dövaste och mindre smartaste också haha. Nej men seriöst, det ska bli trevligt. Och på onsdag får jag äntligen (!) fara till tandläkaren och laga mina två hål som jag har, på samma sida uppe och nere, kommer ju bli som en dräglade hund av bedövningen haha. Har fått vänta en månad på att få laga dom, inte skönt, för det gör ont vill jag lova.. x) Äh ska se om det finns någon bra film att se, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0