I'll die if you leave me now

Haha, ibland har jag bara en så jäkla lust, att ta bort den här jävla bloggen. Alltid ska det vara någon jäkel som stör sig på något, tydligen är det så att man ska vara perfekt med allt, på alla sätt och vis. Men fyfan.. fyfan vad tråkigt att vara perfekt? Man lär sig av misstag, det är mänskligt att fela, jag lovar, sånt är livet? Ingen är perfekt, så fuck off med allt jävla skit snack om alla ''fel'' människor har!

Åh, nej, jag är långt ifrån glad just nu. Men tyvärr så tänkte jag ju bli mindre privat med mina känslor, så nej ni får inte veta ett skit. Har iallafall vart i Luleå hela dagen med Fiffi och Jojjo! Det har vart skit kul. Vi stod dels typ två timmar och väntade på att se Erik och Calle från idol, fattar inte hur vi orkade, för så brydda var vi nog inte. Bara lite kul att ta bra platser, istället för att någon som typ dör för att se dom fick just den platsen hehe. Nej nu är jag dum.. skitsamma tror ingen fatta iallafall hur jag menade hah..

Jag skulle kunna skriva en miljon rader om hur jäkla förbannad jag är, men nej, som sakt, det lönar sig inte ett skit att göra det, för det är alltid någon som inte gillar det. Och det går ju inte? Man lever ju för att alla andra ska ha det bra, samtidigt ska man hinna vara perfekt utan att vara helt egoistisk? Haha sjuka personer, i en sjuk värld. Ska se hockeyn som börjar 12, fyfan vad kul att se hockey! Dock framför en tv.. men iallafall, var skit länge sen jag såg hockey? Och ja, jag laddar in bilder sen. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0