I'm flying, my heart is taking over

Är det bara jag som alltid lyckas tappa bort mobilen i sängen när jag ligger och sover? Jag har blivit typ något slags proffs på det faktist, att tappa bort mobilen i sängen. Men nu är jag vaken! typ sovit nästan tolv timmar inatt, det är den jäkla skolan som gör att man inte kan sova nog mycket.. Men snart så ska jag hoppa in i duchen och sen ska jag och Elina fara till stan och äta på dagobert, och sen gå och se hockey. Hihi vilken mysig lördag (: Har förövrigt fastna på vinnar låten i idol, det första jag gjorde imorse var att börja sjunga på den. I guess att vinnar låten iår kommer vara lika utnött på radion som alla andra år haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0