It's no way to do this

Jag har fått ett problem, nu är min säng på andra sidan av rummet, alltså precis mitt imot spegel väggen, nu imorn när jag vaknar kommer det första jag ser att vara mig själv? Inte precis något man älskar, se sig själv med morgon frisyr och för jäklig, hmm.. men jag kommer sova gott inatt vill jag lova (: nya säng kläder och ordentligt städat rum! Men innan jag somnar ska jag ta och se dom avsnitten jag har missat i julkalendern, hehe jag tycker den är bra faktiskt, speciellt när super snälla silver Sara blir kallad dum, då blir hon inte snäll längre. Haha jag känner mig skit barnslig. Hmm, funderar lite på imorn, vi skulle till Luleå och köpa lite saker till rummen och julklappar, men det blir någon annan dag istället. Så, först ska jag se handboll, sen kanske fara och se hockey med Elina (: Problemet är att dom börjar samtidigt? Men ja, hockeyn är ju längre så. Men får se om Elina skulle följa eller inte (: Äh nu ska jag se julkalendern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0