Jag har T-R-Å-K-I-G-T-!

Fan vad jag har tråkigt.. eller jag är mer rastlös skulle man nog kunna säga. Jag är bra nu, har fortfarande huvudvärk men nu är den hundra gånger lättare, skönt. Haha kollade mig nyss i spegeln som jag inte har gjort (vågat) på hela dagen, och mitt hår ser helt galet ut! Det ser ut som om jag har rulla mig en miljon varv i sängen, fastna i ett uttag och inte duscha på 5 år, hahaha usch jag känner mig skabbig. Äh jag är vacker och snygg hur som hellst, till och med när jag är sjuk och har lega i en säng hela dagen, visst har jag tur? Klart jag har tur (: På tal om tur hehe, för ett tag sen kom jag och mamma på att jag har blivit nog gammal för att skippa choklad kalander iår, men hon kan tydligen inte låta mig växa upp haha, fick en ganska nyss! Mums med choklad varje dag, hoho. Äh nu ska jag fortsätta se tv, pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0