Med motståndet som leker

Kom hem för en kvart sen typ från min baby boy! Har haft en sjukt trevlig kväll, jag och Elina har lekt att vi har mycket till liv, och av reagera våra känslor genom att äta godis, iallafall jag, plopp! Mums hehe.. Sen efter att ha plågat Elina hela kvällen gick jag till Erik och myste. Det är typ varmt ute (: eller ja, varmt och varmt.. men det är typ skönt! Jag frös typ ingenting när jag gick hem, det var som, ganska perfekt kallt. Åh.. om typ en vecka åker Erik och dom på hockey cup, i typ 4 dagar.. jag kommer inte klara mig så länge Erik! :( Buhu.. men jag lägger in bilder och det sen när jag vaknar, för orkar inte gorma med det nu, ni överlever jag lovar! Godnatt och sovgott (:


Haha kolla Elinas fokus på chipset! ;) Lill hjärtat mitt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0