My life be like

Nu har jag städat klart rummet. Skönt med städar rum typ. Efter skolan har jag gjort mycket.. eh. När jag kom hem somnade jag och sov typ i hundra år. Sen smet Izze skit hunden.. så efter det var jag inte direkt trött nå mer. Dumma hund som ska smita. Tur att vi hittade han iallafall, i mörkret. Åh betygen sätts idag, det ska bli roligt och se om jag har lyckas höja mig i något ämne iallafall (: Och om en timme typ är det idol finalen! Och det här eviga om vem som ska vinna, jag tycker båda ska vinna, på olika vis. Men tror faktist det blir Erik. Haha det har sötisen sakt hela tiden, så Calle borde vinna, bara för att Erik ska ha fel. Och han borde ta bort den fula bilden han har på mig på mobilen också.. Just nu känns det som att jag har lite till liv, jag sitter inne en till fredag kväll, wiho. Men imorn ska jag vara med Elina girl, och sen med Erik, tror jag iallafall, hoppas jag iallafall. Äh nu orkar jag inte skriva nå mer, ska lägga in lite bilder (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0