Never again

Hela namnet: Viktoria
Födelsedatum: 3 september
Kom du tidigt, rätt dag eller försent?: 2 veckor tidigt
Vart föddes du?: I en säng I guess
Bor du nu i samma stad?: Kanske, vem vet
Civilstånd?: Upptagen

Första husdjuret?: Ronja och Busan (:
Första förälskelsen?: Det vet jag inte, Linus
Första ordet?: Mamma (:

Två dåliga sidor du har: Lätt irriterad, slö
Har du någongång svimmat?: Njae, vet inte faktist

Har du borstat tänderna?: Nej, aldrig..

Senaste köpet?: Cola (:
Ringde du senast?: Mamma
Ringde dig senast?: Morbror
Kysste du senast?: Erikboy (;
Kramade du senast?: Öh, kusin tror jag
Sov i samma säng som?: Erik
Hade du samlag med senast?: Alltså.. tomten
Senaste sms:et ifrån?: Matilda (:
Senaste förhållandet?: Nu typ
Gjort något olagligt och åkt fast?: Nope (:
Sovit en natt på ett sjukhus?: Yeah
Vad gör du nu?: Har tråkigt
Vad ska du göra sen?: Sova
Vilken klass går du i?: 5an
Hur gammal är du?: Sisådär 98 år ungefär
Sexuell läggning?: Öh, den som man gillar det motsatta könet xD
Gillar du vintern?: Japp, jag tycker den är härlig
Det bästa med vintern?: Skoter! Och mysiga kvällar (:
Är du blyg av dig?: Typ.. eller, asså jag vet inte
Är du självsäker?: Jo, lite iallfall hehe
Är du nöjd med dig själv?: Orkar inte klaga, så ja (:
Är du en tråkig person?: Haha, I guess so..
Röker du?: Nej det gör jag icket
Vem vill du ha brevid dig just nu?: En mysig kanske, who knows
Är du på bra humör?: Nej
Är du på dåligt humör?: Nej inte det heller
Har du bra eller dålig humor?: Blandat haha
Är du omogen?: Jo, jag är väll det
Är du mobbad?: Jo, jag har inga vänner :/
Är du kär i någon?: Ohja
Vad tycker du om din familj?: Jag älskar min familj
Hr du bra kontakt med din mamma?: Hihi jo
Vad tycker folk om dig?: Jadu, bra fråga, snyggast i stan
Har du problem med något?: Skulle nog vara logiskt tänkande isf
Är du trött på onödiga frågor?: Njae, bra tidsfördrivning
Varför svarar du på dom här frågorna?: För jag har igenting annat att göra
Nu är dom slut, haft kul?: Jodå, tack för frågestunden hörru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0