Once a liar, always a liar

Alltså är det halt idag på vägen eller vad? Tycker det ser ut som om bilarna kör ju extremt sakta när man kollar ut mot vägen. Men now är jag home! Usch ska gå och tvätta bort sminket så fort jag har skrivit klart det här, jag gillar inte att ha smink hemma. Okej, egentligen gillar jag faktiskt inte alls att ha smink, men det funkar iallafall. Men.. ja, skola som vanligt, efter skolan gick jag till naprapaten, jag är galet öm just nu, det gör ont när han trycker över allt! Ska dit nästa vecka också, förlåt mamma för att jag typ tömmer dig på pengar haha. Men efter jag hade vart hos naprapaten mötte jag upp mamma på stan, så gick vi och kollade inne på gallerian, och sen for vi och åt kyckling sallad på Milano, mums. Och nu ska jag ta och plugga. Det känns som om det är hur mycket som hellst nu i veckan, prov imorn, matte diagnos, fysik prov, SO skriv uppgift, SO läxa, uppspelning på musiken, och så måste jag skriva klart en artikel. Nu ska jag sluta skriva.. bye (:


Haha min fasters nya valp, cute! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0