Simple plan

Hehe Simple Plan har jordens skönaste låtar, iallafall deras gammla! Och sen är det så kul när man redan kan texterna utan till så allt bara flyter på haha. Nej men allvarligt, deras gammla låtar är sjukt sköna. Jag har nyss tryckt i mig 4 mandariner och av det fick jag ont i magen, tydligen kan man bli mätt på mandariner. Sitter också och pratar me Matilda på msn, haha ungen har blivit finsk? Hallå Matilda, vart fan är norrlänningen? ;) Haha bor man så nära finland är man inte längre norrlänning. Nu blev det mycket finska snack här haha.. Aja nu ska jag ta och plugga istället för att lära mig finska (:


Kommentarer
Postat av: mmatilda

hihi minä rakastan sinua! <3 Meidän on todellakin otettava hienompia ja vähemmän epäselvä kuva meille kaksi ;) <33



översättning:

hihi jag älskar dig! <3

vi måste verkligen ta en finare och mindre suddig bild på oss två ;) <333

2009-12-06 @ 18:18:55
URL: http://zynd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0