Sne mun och dräglande hund

Jag gillar inte att få bedövning i munnen! Det sticker i tungan, kan knappt prata för min mun bara hänger ner på ena sidan då, och jag dräglar för jag kan varken spotta eller svälja.. bekymmer. Och min ena lagning på/i tanden är helt sne, så måste fara tillbaka så dom får forma till den lite. Annars äre jätte nice nice nice med mig! Mår super bra (: Hade tänkt äta soppa till middag, som jag har ätit dom två sista dagarna, märks att jag är själv hemma haha, men det kommer tyvärr inte gå, allt kommer hamna utanför min mun, om jag typ inte försöker ligga på sidan och kämpar med att kunna svälja. Men jag ska göra soppa, när bedövningen har släppt, alltså om typ 2 timmar!..


Haha William's ögon på bilden, grr!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Usch för bedövning;/ Förresten, OM du har tid, så får du gärna svara på frågan "Om du fick välja EN person att intervjuva, så är det.." .. Här :D http://fridahcharlotta.blogg.se/2009/december/journalistiken-ar-tipptopp.html#comment .. Stor kram:)

2009-12-16 @ 18:28:38
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0