The ring of fire

Underbart bad och sol väder, är det någon som följer till alder för ett dopp kanske? Nä, trodde väll det, lite för kallt kanske.. över -20 sträcket, då är det illa, då är det för kallt. Min gräns går typ vid -15 max, hehe. Men nu har jag vart home ett tag, efter skolan följde jag och Elina tha Emil och Johan till ishallen. Det var drygt, men vi fördrev iallafall en social timme med dom, bättre än att sitta själv hemma helt tyst haha. Snart slutar mamma och då ska hon köpa pizza, ojojoj så tjockt, men ojojoj så gott! Jo, jag ska gott göra det med att träna, någon gång, typ.. Juste fick idag veta att jag har fått 4 VG i betygen (: Wie, det är iallafall bättre än ingenting! Så har också höjt mig med 20 poäng, det är inte så illa tycker jag. Och så ligger jag nära VG i ganska många ämnen.. gillar inte det dära, att ligga nära ett betyg, det är som så.. so close but so far away. Äh nu ska jag ta och göra någonting annat än skriva typ, pusss (:



William is sleeeeping, nästan iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0