Utan dig, utan allt

Snälla, stanna tiden och låt huvudet få vila från oro. God morgon! Åh herre min gud vad jag sov länge idag, 11 timmars sömn, nå är det bra allt härligt. Ja men ska lägga in bilder sen igår, men jag tog inte många med mobilen, mamma och Nisse tog med kameran men dom verkar inte ha laddat in dom på datorn än. Åh skulle se Alvin och gänget 2 idag, men jag sov för länge haha :( Nåja.. Linnea fick ju sing it igår, så hoppas hon vill sjunga när dom kommer hem hehe, det fanns typ as bra låtar, det är lite nice faktiskt. Och senare.. ja asså, nä jag vågar inte äns hoppas.. Juste, det är väll säker någon som vill veta vad jag fick av tomten igår. Jag fick 1500 kronor, typ shampoo balsam, olika klipp saxar, godis hehe, sängkläder, stepin kort, och så ska jag och mamma fara till Ikea någon dag, och så fick jag och kim Wii, blev jätte nöjd med allt (: nu ska jag gå upp och äta, hejdå


Jag älskar julgranar, tycker dom är så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0