Where do you have you'r girl friend

Ja jag tänkte lixsom säga att jag känner mig fresh nu, jag är ju lixsom brunare! Och ny badad lixsom, men sen tog det negativa över.. Jag har fettigt hår, jag har en stor finne som syns på 3 mil avstånd, och jag har ätit en barnbox. Så japp, min skönhets faktor sjönk ganska direkt haha. Gud vad skönt det var att gå idag, as härligt väder, en liten tönt att ha trevliga gå samtal med, och sen att få röra på sig haha, typ dagens höjd punkt. För att byta samtals ämne lite, jag har kommit på mig själv med att köpa onödigt mycket hår produkter för mina pengar? Senaste köpet var Syoss shampoo och balsam, ändå så har jag två stora 900 ml flaskor med TRESemmé, och två andra som jag inte vet vad det är för nå. Den hära månaden har jag köpt för 600, förra månaden var det lika mycket typ. Haha jag måste ta och skärpa mig, onödigt.. Blablabla (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0