You will never let me go

Undra hur fasen jag ska kunna somna ikväll, eller hur vet jag ju, det är ju lixsom bara att sova. Men jag tror jag har sovit lite för mycket det här senaste dygnet, så.. ja det kommer helt enkelt inte bli så lätt I guess haha. Nu har jag precis dragit mig från tv:n, som har vart min ända och min bästavän dom hära senaste en miljoner tråkiga timmarna. En sak som jag märkte nyss, att jag byter väldigt snabbt, och dåligt framför allt, samtalsämne här, haha.. först babbla om en sak, sen helt plötsligt blir det en helt ny sak, sen en ännu till sne sak. Det är nog bara jag som fattar mina vackra meningar hehe (: Äh nu ska jag ta och välja nå kläder till imorn och sen gå och sova, pusss och sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0