Bolt :-D '' Fett med knas alltså ''

Jopp ikväll blev det bio, kännde mig riktigt tuff att gå med två killar som är 8 bast! hell yeah. Lill ante var lika cool som mig och gick på barn bio, hihi sötis ungen :-) Och filmen var ju verkligen hur gullig som hellst haha började gråta ett fler tal gånger fast mest i slutet då strömma det bara från ögonen, sex år äldre än mitt sällskap och det var jag som vart rörd av filmen hehe.. men se den filmen om ni gillar gulliga barnfilmer för den var verkligen as söt :-) Nu ska jag se tv och äta av min goda kladdkaka och till slut dö i fettma, pusss ;-)

No matter what they say about you and me, we will be strong together



I förr går kom min äldre bror Joakim hem från Kanarieöarna så var bara
tvungen att ta en bild från han och påminna hur sjukt avundsjuk jag är
kolla så vacker och vad varmt och skönt det ser ut, själv så har man ju
typ -20 minus hära? ehja hellre värme tack..

Kommentarer
Postat av: Anton

Vad vare för film?? x)

2009-02-06 @ 21:01:07
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0