Tro hopp och kärlek

Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd och komma in.
Du får inte göra om mitt namn, och börja kalla mig för din.
Du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål.
Och inte stjäla av min godhet. för att fylla upp ditt hål.

Och du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt
om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt.
Och du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet
Du får inte säga att du hoppas om du inte tror du vet.

Och du får inte andas på min panna inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger.
Och du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart
när jag önskar inget hellre, Än att du gör allt emot mig snart.


Men men, kolla den här lilla sötnosen alltså så sjukt gullig tycker jag
vill ha en sån hära liten gulle hund! give it to me ;-) och det kanske blir
att jag får en också när jag fyller byxmyndig! kanske inte just en som
på bilden men en annan liten, får se hur det blir med det också :-)
fast fyller ju inte år fören september så det är ju ett tag dit he he


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman det löser sig ska du se

2009-02-06 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0