Hate that i love you so

Asså åh ursäkta för mina gormiga bloggar den senaste tiden, nu ska jag skärpa mig både med skrivning och bilder! Så idag var det ju skola som vanligt, jo jag for idag haha men jag fick inte stanna hemma för mamma. Var ganska lungt idag och så vidare, lånade elinas musik sak som hon har musik på oså hade hon låten Rihanna - hate that i love you så jag har vart fast på den typ hela dagen! perfekt.. men igår fyllde ju hanna 15 år, grattis i efterskott gummsan :-) tyckte inte det passade att skriva grattis till henne igår eftersom jag var ganska tjurig igår! Hehe och en till sak, vi kanske ska skaffa en liten hundvalpiz fatta kuligt! Hundar är så enormt söta :-) får se hur det blir med det, men nu ska jag ta och kolla igenom matten så jag förstår någolunda till provet imorn önska mig lycka till, pusss ;-)


Söt pojkarna emil oskar och william

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktack sötnos :) bättre sent än aldrig iaf :D <33

2009-02-19 @ 20:45:24
Postat av: hanna

glömde sätta dit mitt namn =)

2009-02-19 @ 20:47:13
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0