Hulken wannabe, he-he

Vet en jätte fin rubrik bjuder jag också på, humorn i högsta grad

Blir så sur just nu.. på min garderob! tänkte ta på mig tunika eller nå liknande till imorn pga dansen och det, dels så är alla mina tunikor inte i garderoben som dom var senast igår? och alla mina strumpbyxor är trasiga. Hur mycket mera tur kan man ha alltså? Och köpte mer strumpbyxor igår i luleå men dom glömde jag hos Henrik och Emma.. Skit samma är ju inte utan kläder för det haha :b ligger just nu i mitt rum och ser film, burkar inte ha datan här inne ingenaning varför heller? Hehe och imorn har vi ju sovmorgon som vanligt, suckers ;-) ska fortsätta se pusss


Tog bilden från Elinas pixbox, jag gillar valar :-) skills!
trillade ju självklart i med kläderna på haha..
och jag saknar sommaren, värmen och allt som var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0