L o l

'' Hon är sig själv, bara lite lagomt knäpp barnslig och omogen, låter som vikkan det! ;-) '' 

Vilken seg dag, känns som att klockan står still på nå vis? inte för att en klocka går men.. Luleå var iallfall kul for förbi Henrik och emma. Fick en liten små rolig mening av Henrik som jag var tvungen att skriva ner för den stämmde ganska fint hehe.. resten av kvällen har jag duschat och sett tv. Har hur ont i magen som hellst så vet inte om jag orkar fara till skolan imorn, lite små less på vissa saker oxå, men men livet går vidare haha eller hur? :-) Nej nu ska jag se Lipstick jungle sen gå och sova, sköööönt! pusss ;-)

Ska bli kul att ge det hära ett försök, och se hur det blir och slutar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0