Jag fattar inte

Meningen som har kommit till stor andvändning sista tiden, måste skärpa till mig och bli så där smart jag var för någon vecka sen. Önska mig lycka till :-) men skolan idag var iallfall ganska kul idag tycker jag, inte allt för långa eller korta raster, so - engelska - språk - lunch - slöjd - tema. Hehe fick mina vantar nu från slöjden, kanske tar någon bild sen vi får se, och gjorde bort matteläxan på temat vilket känns skönt, jag och william borde få något pris i fuskning! Skit samma nu om skolan, ska se film fast kommer förmodligen inte kunna se för det är fyra coola små ungar -00 hära som skriker om att jag ska leka med dom, syk ungar, men pusss ;-) 


JAG ÄLSKAR DIG DU ÄR UNDERBAR <3


Kommentarer
Postat av: tina

DU ÄR UNDERBARARE ! :)<3333

2009-02-04 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0