Jag fryser om mina fötter!

Ja, idag har jag vart med Moa och Elin hela dagen :-) vi har haft en lugn dag alla var helt trötta pga vi sov inte så länge inatt. Men har iallfall haft det kul som vanligt :-) jag och Moa ska gå och sjunga singstare efter jag har skrivit klart och sen ska Elin komma tror jag, då ska vi fortsätta sjunga och sen se när dom sjunger på melodifestivalen om det är något att se på ikväll ;-) och sen så ska jag vara barnvakt till mina små kusiner fast det är inte fören tio och då ligger dom förmodligen och sover så allt för svårt kommer det ju inte vara haha. Men nu blir det sång önska mig lycka till pusss ;-)

Har nu äntligen ladda in nya bilder på pixbox, kolla den hära :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0