JAG HATAR DET HÄRA!

JAG FÅR DAMP PÅ MIG SJÄLV! Jag lyckas tjorva till allt som jag inte vill tjorva till..

Damp damp damp, men iallfall sitter just nu och pluggar kemi och det går faktist ganska bra för jag har börja fatta grunden med det hela, hej jag kommer få MVG host men vadddå hoppas kan man ju alltid göra eller hur? :-) men kom iallfall in för typ en timme sen kanske, har vart med Felicia McMurry, Moa Krutrök och Amanda Lund sötare och dampigare och bättre ungar måste man fasiken ta och leta noga efter! Men iallfall först gick jag till fiffi oså satt vi framför datan ett tag sen så tog vi bussen till max och åt, typ ovanligt att man äter på max? :-) men sen så gick vi typ till bussen osen när jag skulle gå hem så börja vi typ hoppa på varandra haha? asså seriöst hoppa på varandra! typ låg på backen i värsta bög högen coh hade skratt anfall :-) får se om någon av dom laddar upp någon bild sen! men tänkte iallfall ladda upp lite bilder, ingen seriös och så vidare..och ja! jag gillar att redigera bilderna haha
 


Jo lite speciella bilder men skit i det, hoho älskar er :-) nej nu ska jag fortsätta att plugga på den underbara kemin som är så kul seriöst alltså. Och så ska jag försöka lösa en sak som är ganska tråkigt att det händer, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0