Jag orkar..

Varken gå stå eller sitta haha, har så sjukt ont i hela kroppen xD
och det gör ont kan jag säga! grattis kroppen kanske
har fått lite muskler iallfall he he he!


Haha stora problem jag kan ha ibland, vet att du läser din nyfikna unge, men tråkigt iallfall men det går över om någon dag är det någon ny för dig ska du se haha :-) spännande att se hur länge det tar! ska iallfall ta och bada typ snart, ska bara packa gympakläderna sen hitta något att ha på sig imorn. Och på torsdag ska jag vara med + några i klassen så klart i allt det hära handboll skitet. haha typ kul inte fatt jag kan någonting om handboll men kul iallfall ;-) fast skulle vara lite mer kuligt om någon till tjej var med, bara jag, men jaja dom kommer ju iallfall vara där och kolla hihi :-) nej men nu ska jag skynda mig så jag kommer i säng i tid! pusss ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0