Kärlek till vissa

Haha nu fick jag något sånt hära damp ryck och börja tänka på hur sjukt mycket endel betyder egentligen? Nej men seriöst tänk vad fan skulle man göra utan vissa personer.. det skulle vara så mycket som fattades. Och vissa som typ alltid ställer upp i alla lägen, åh haha vänner är seriöst det finaste man kan ha! puss puss puss på alla söta.


Ja ibland kan man ju ha ryck, som jag har haft ikväll kan man säga. Jo jag är en aning ganska mycket svammlig faktist.. det är jobbigt haha.. och jag kan inte ens kolla tider på tabeller? allvarligt en som går i 3:an är till och med bättre än mig, jag skäms ju nästan! Men bara nästan :-) åh nu kom mamma förbi en snabbis, fick pengar kram och halstabletter haha! jag är ganska mamma sjuk av mig. Men nu ska jag typ platta och voffla håret sen sova, pusss :-) 

Typ jätte sliten bild men det skiter jag i just nu he-he-he
jag och min otroligt biffiga och coola lilla kusin, puss gullunge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0