Lång ben och hans galna gäng

Jag och planer går fortfarande inte ihop haha!
Blev inte alls av att vara med moiz idag har inte äns fått tag på henne haha :-) så jag och kim har typ dampat hela dagen, första gången på en månad typ som vi inte har bråkat något! as balla vi är ;-D joel kom förbi också ett tag men det är inget viktigt tycker jag, osen vet jag inte nå mera haha. Ser på lång ben och hans galna gäng, så söta dom dära sakerna är blir nästan lite små in love i dom nu hihi :-) men säg inte det till någon okej?.. nej nu ska jag sluta tramsa hära och göra något att äta istället, mat mat mat! Äta bör man annars dör man ;-) nog fatt man göre ändå haha.. och juste om mamma kommer ihog att sätta in pengar på mobilen sen när hon slutar så får jag gratis sms på typ en timme! pusss ;-)


Kolla! ganska precis ett år gammal bild, wow vilken tuffing alltså :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging! :D

2009-02-07 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0