Läxor uppehåll med frågor

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel? - jopp :-)
2. är du lycklig? - haha jadå ;-D
3. är du uttråkad? - ja, less på läxor just nu
4. är du ledsen? - nepp :-)
5. är du italienare? -  what? nej?
6. är du cooling? -  OM JAG ÄR! :-D
7. är du övergiven?- nae? :b
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?- nej, aldrig vart heller

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej inte det :b kanske andra men hah
2. har du någon gång blivit sårad? - har väll alla :b
3. har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? - jo ^^
4. har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - njae, jo det har jag nog :b
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? - nepp :b
6. har du haft en hemlig beundrare? - inte vet jag, om den var en hemlig?
7. är du kär? - nej haha, för komplicerat för mig :-)
8. vill du gifta dej när du blir stor? - vill jag väll kanske :-)

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - behöver inte smita haha
2. brutit ett ben? - gills spricka? ;o
3.gort nåt du ångrar? - men ja förmodligen
4. hoppat bungee jump? - nej men vill :-) 
5. ljugit för någon du tycker om? - jo tyvärr,
6. ätit en hel tårta? - hahaha ofta man orkar det! xD
7. gjort bort dig offentligt? - skulle inte förvåna mig haha :b
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - mhm
9. gråtit när ett husdjur dog? - ja, min vovve ;-(
10. velat försvinna? - nej haha :-) eller kanske, vet inte ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0