Moa krutrök, is king på ingenting :D

Haha moa är king på ingenting hehehehe :-) puss sötnosiz min!
Kom iallfall hem för ett tag sen, en timme sen kanske. Idag var det iallfall en helt lugn skol dag, ganska kul faktist haha! skolan har börja bli rolig igen och det känns kul för jobbar bra när det känns bra, om det dära nu går ihop haha! Men slutade iallfall klockan tjugo över två så då satt vi på skolan till typ tre. Erik det mens barnet mensade på min vita jacka! och kabbe haha, såg du det gick visst bort hörru :-) men sen gick jag och moa till dagobert och åt mat, det är typ gott och skiter i om man blir fet, äta bör man annars dör man ju! och sen gick vi och kollade på 94-93 träning dom hade typ tränin samtidigt, oså kolla vi på små barn som åkte också, seriöst det var as gulligt att se typ fyra åringar på skridskor! och sen for vi till mina kusiner, och kommer få dras med moa ända till halv nio vilken plåga kommer inte överleva! pusss ;-)


Du är helt klart den bästa för mig, i love you baby!


Kommentarer
Postat av: moooa

älskar dig m gummmmmmms :D <33 du har alltis varrt den som betyder mäst för mig :)<3

2009-02-12 @ 16:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0