Rubrik:

hahaahaaahaaaahaaaaahaaaaaahaaaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaa...
Jag är så sjukt grymt äckligt bläigt förbaskat less :-) Men men orkar verkligen inte ödsla energi på att vara less och förbannat så tänker glada tankar istället haha! Han med skotern, min skoter (!) , kom nyss , och nu är det för sent för att åka skoter tycker jag för måste hinna duscha packa kläder och städa rummet och sova. Och dessutom ska jag ju inte ens vara hemma till på onsdag? Så kommer få vänta länge innan jag får testa den.. äh saksamma vintern är ju ett par ganska många till veckor så :-) nae nu ska jag.. öh, jag vet inte vad jag ska göra men jag vet iallafall att jag tänker sluta babbla på åt er, pusss ;-)

Kommentarer
Postat av: felicia

vad är du less på ? <33

2009-02-08 @ 20:50:24
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadårå ? :/ <3

2009-02-08 @ 21:53:08
Postat av: hanna

det var verkligen inte du :D

jo mkt lite damp bara! ;) tro mig, vi älskar dig också mer än vad tusiken som hellst :))))) <33

2009-02-08 @ 22:41:15
URL: http://hannalennerrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0