This is something meant to last ?

Jag spyr på vissa personer, tjejer, så barnsligt haha!
Men men kom nyss hem, men ska snart på en timme kanske iväg till luleå en snabbis, jag orkar inte egentligen men måste följa haha. Ja men skolan var iallfall helt okej idag speciellt dansen, min söta lilla klass är ur duktiga ;-) puss på alla er. Fast hade lite utbrott på lunchen för david och emil tog sönder mitt headsett, sen dela sig min mobil till olika personer? men ingenting att tjura över haha ;-D sen efter skolan så for jag och nisse och åt på max.. huvva jag kommer typ dö i fetma? Nej nu ska jag sluta babbla ut er, pusss ;-)

riktigt cool f14 i stort tält


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0