This is why i'm hot

Hej! om ni vill veta en sak, två saker till och med, jag hatar kemi och matte sometimes! eller nej matte är väll inte så farligt men kemi! Hate det.. haha ja men idag var ju det handboll saken och såklart förlorade vi båda matcherna haha ingen gjorde ett enda mål :-) men tyckte iallfall det var jätte kul haha, speciellt 8:3 ut tjusiga pojkar :-) eller flickor? ja men dom var ju iallfall sminkade och hade tjej kläder! haha men men :-) sen på lunchen så gick jag emil och oskar till intersport för oskar skulle köpa nå till hockeyn, och sen kom vi in på hur mycket det kostade att gå i hockey typ ett år som vanlig spelare för oskar, 17 250 blev det ungefär! jag höll på att tappa hakan. Men sen har det väll inte hänt så mycket mera egentligen, idag så for ju kabbe magnus osv, deras klass till Frankrike och emil och alla dom dära hockey killarna i 94:ornas lag far till Umeå imorn, alla levar boden haha! Men nej nu ska jag försöka fortsätta med kemin och sen ta itu med matten, i love it! pusss :-)


Lilla oskarlina hihi :-) kass bild jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0